- Katılım
- 3 Eki 2018
- Mesajlar
- 355
- Tepki puanı
- 11
Serverinize patronlara karşı güçlü efsunu eklemek istiyorsanız sırasıyla aşağıdaki işlemleri yapmalısınız.
Not: Ekleme yapabilmek için mutlaka sunucunuzun src dosyalarına sahip olmanız gerekiyor.
Client Src/GameLib/itemData.h
Userinterface>Locale.inc.h
UserInterface>Packet.h
UserInterface>PythonItemModule.cpp
DumpProto>ItemCSVReader.cpp
GameSRC>common>length.h
GameSRC>common>service.h
GameSRC>game>char.h
GameSRC>game>Battle.cpp
GameSRC>game>char.cpp
GameSRC>game>constants.cpp
Client>locale>xx>xx>locale_game.txt
Client>root>uitooltiop.py
Not: Ekleme yapabilmek için mutlaka sunucunuzun src dosyalarına sahip olmanız gerekiyor.
Client Src/GameLib/itemData.h
C++:
//Bul
enum EApplyTypes
{
[...]
//Buraya
MAX_APPLY_NUM,
};
//Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
APPLY_ATTBONUS_BOSS,
#endif
Userinterface>Locale.inc.h
C++:
//Müsait bir yere ekle
#define ENABLE_BONUS_BOSS
UserInterface>Packet.h
C++:
//Ara
enum EPointTypes
{
[...]
//Buraya
};
//Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
POINT_ATTBONUS_BOSS
#endif
UserInterface>PythonItemModule.cpp
C++:
//Ara
PyModule_AddIntConstant(poModule,
//Buraya
}
//Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
PyModule_AddIntConstant(poModule, "APPLY_ATTBONUS_BOSS", CItemData::APPLY_ATTBONUS_BOSS);
#endif
DumpProto>ItemCSVReader.cpp
C++:
//Bul
string arApplyType[]
//içine ekle
"APPLY_ATTBONUS_BOSS"
GameSRC>common>length.h
C++:
//Bul
enum EApplyTypes
{
[...]
//Buraya
MAX_APPLY_NUM
}
//ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
APPLY_ATTBONUS_BOSS,
#endif
GameSRC>common>service.h
C++:
//Ekle
#define ENABLE_BONUS_BOSS
GameSRC>game>char.h
C++:
//Arat
bool IsGoto() const { return m_bCharType == CHAR_TYPE_GOTO; }
//Ekle
bool IsBoss() const { return GetMobRank() >= MOB_RANK_BOSS; }
//Ara
enum EPointTypes
{
[...]
//Buraya
POINT_MAX_NUM
//Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
POINT_ATTBONUS_BOSS = */Son numaradan 1 fazlasını yazın*/
#endif
GameSRC>game>Battle.cpp
C++:
//Arat
if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_TREE))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_TREE)) / 100;
//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
if (pkVictim->IsBoss())
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_BOSS)) / 100;
#endif
GameSRC>game>char.cpp
C++:
//Bul
case POINT_RESIST_SHAMAN :
//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
case POINT_ATTBONUS_BOSS :
#endif
//Bul
case APPLY_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER:
//Altına Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
case APPLY_ATTBONUS_BOSS:
#endif
GameSRC>game>constants.cpp
C++:
//Bul
const TApplyInfo aApplyInfo[MAX_APPLY_NUM] =
{
[...]
//Buraya
};
//Ekle
#ifdef ENABLE_BONUS_BOSS
{ POINT_ATTBONUS_BOSS, },
#endif
GameSRC>db>ProtoReader.cpp
[CODE=C]
//Bul
string arApplyType[]
//İçine Ekle
{"...", "APPLY_ATTBONUS_BOSS"}
Client>locale>xx>xx>locale_game.txt
C++:
//ARAT
TOOLTIP_ATTBONUS
//Ekle
TOOLTIP_ATTBONUS_BOSS Patronlara Karşı Güçlü +%d%%
Client>root>uitooltiop.py
C++:
##ARAT
item.APPLY_ATTBONUS_DEVIL : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_DEVIL,
##ALTINA EKLE
item.APPLY_ATTBONUS_BOSS : localeInfo.TOOLTIP_ATTBONUS_BOSS,