Ghost of Tsushima'nın açık dünyası bildiğimiz tarzda olmayacak | Gamesfrm.com
 

Ghost of Tsushima'nın açık dünyası bildiğimiz tarzda olmayacak

mnLy

Moderatör
Moderatör
Katılım
3 Eki 2018
Mesajlar
1,589
Tepki puanı
42
Sony'nin güzide stüdyolarından olan Sucker Punch'ın geliştirdiği Ghost of Tsushima hakkında yeni bir bilgi daha geldi. 2020 yılının en çok beklenen oyunları arasında bulunan Ghost of Tsushima'nın açık dünyası, alışıla gelmiş tarzda olmayacak. Oyunun yönetmenlerinden olan Jason Connell, açık dünyada seyahat ederken yön gösteren herhangi bir şeyin olmayacağını belirtti. Oyunun keşif mekaniğini korumak amacıyla verilen bu karar, oyuncuları daha çok meraklandırabilir. Çünkü GTA gibi açık dünyasıyla ön plana çıkan oyunlarda kullandığımız yön gösterme sistemleri, gerçekten de keşif hissiyatını belli açılardan öldürüyor. Oyunculara egzotik ormanlar sunacağını belirten Connell, hikaye anlatımında da güzel bir maceranın da bizleri beklediğini belirtti.Ghost of Tsushima'nın açık dünyası bildiğimiz tarzda olmayacak1274 yılında geçen Ghost of Tsushima'nın geliştirilme sürecinde tarih profesörlerinden yardım alındığını da belirtelim. Oyunda bulunan detayların hepsi gerçekçi öğelere dayanıyor. Sucker Punch, The Last of Us 2 ile birlikte PS4'ün son büyük oyunuyla güzel bir kapanış yapmak istiyor. TGA etkinliğinde de sahne alan oyun, büyük bir oyuncu kitlesi tarafından merak ediliyor.
 
Üst